A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Чмирівська громада
Луганська область, Старобільський район

Електронний документообіг — це сучасна зручна альтернатива звичайним паперовим документам

Дата: 27.02.2019 07:49
Кількість переглядів: 154

Електронний документообіг дозволяє позбутися від усіх незручностей:

  • всі документи «підписують» в електронному вигляді за допомогою цифрових підписів. Це швидко і просто;
  • для отримання паперової копії досить просто роздрукувати екземпляр. Зацікавлені особи отримують всю документацію миттєво, без довгого очікування листів або кур’єрів;
  • документи не втрачаються, помилки виправляються в стислі терміни;
  • немає необхідності виділяти корисну площу для зберігання безлічі паперових документів.

            У рамках реформи системи реєстрації бізнесу та нерухомості Міністерством юстиції України було запроваджено електронні он-лайн сервіси.

            Так, у сфері державної реєстрації речових прав на                         нерухоме майно та їх обтяжень можна скористатись                         такими послугами:

  • отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • перевірити документ, виданий державним реєстратором за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • отримати інформацію про стан розгляду заяви, що була подана державному реєстратору у паперовому вигляді;
  • попередньо подати заяву про державну реєстрацію;
  • поставити об'єкт нерухомого майна на контроль.

            У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, зокрема, можна скористатись такими послугами:

  • виконати безкоштовний запит на отримання відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
  • отримати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у вигляді виписки, витягу, довідки;
  • провести пошук запитів (витягів, виписок, довідок);
  • подати заяву для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця.

            Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначив основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів. А особливості організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами у діловодстві в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності та їх підготовки до передавання на архівне зберігання визначаються Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 р. № 1886/5.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи задоволені Ви роботою працівників ОТГ?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь