Щодо звернення громадян
ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ ЧМИРІВСЬКОЇ ГРОМАДИ!
Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” у Вас є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом направлення поштою, надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет, а також подання усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.
Просимо використовувати вказані способи подання звернення.
Поштова адреса: 33013, м. Рівне, Рівненська область, вул. Кавказька, 9А, Чмирівська сільська військова адміністрація.
Подати усне звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку: телефон +380953357526 .
Подати електронне звернення: chmyrivskasva@ukr.net
Графік особистого прийому громадян
Керівниками Чмирівської сільської військової адміністрації
Посада, |
День прийому |
Часи прийому |
Начальник сільської військової адміністрації |
1й-3й понеділок місяця |
з 13:00 до 15:00 |
Перший заступник начальника сільської військової адміністрації |
2й-4й понеділок місяця |
з 13:00 до 15:00 |
Особистий прийом громадян проводиться за адресою: м. Рівне, Рівненська область, вул. Кавказька, 9А.
Звернення громадян виступають у суспільстві як один із засобів прямого включення громадян у громадське управління та одна із форм безпосередньої демократії доступної кожному без обмежень. Конституція України надала право кожному громадянину України звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, установ, організацій незалежно від форм власності, підприємств, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
ВИМОГИ ДО ЗВЕРНЕНЬ
Вимоги до звернень визначені у статті 5 Закону України «Про звернення громадян»:
- звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
- звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
- звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.
Адреса для звернення громадян:
Письмові звернення |
Електронні звернення |
33013, м. Рівне, Рівненська область, вул. Кавказька, 9А, Чмирівська сільська військова адміністрація |
Можна використовувати: електронну поштову адресу: chmyrivskasva@ukr.net електронну контактну форму В електронному зверненні обов'язково має бути зазначено: прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, суть порушеного питання, дата |
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону «Про звернення громадян».
Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду (ст.7). Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.
Такий вид звернення як скарга на рішення певного органу або посадової особи має бути подана до органу або посадової особи вищого рівня протягом року з моменту прийняття рішення, яке оскаржується, але в жодному разі не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина, який звертається зі скаргою, з таким рішенням.
Пам’ятайте! Не підлягають розгляду та вирішенню такі звернення:
- письмове звернення без зазначення місця проживання або не підписане автором, тобто анонімне звернення;
- звернення, з якого неможливо визначити суть порушеного питання;
- повторні звернення від однієї і тієї ж особи до одного і того ж органу (посадової особи) з одного і того ж питання, яке вже було вирішено даним органом (посадовою особою) по суті;
- звернення-скарга, яка подана із пропущенням зазначених вище строків;
- звернення, подане особами, які визнані недієздатними у судовому порядку.
Терміни розгляду звернень громадян визначені у статті 20 Закону України «Про звернення громадян»:
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
Як правильно оформити звернення
Звернення складається у довільній формі, однак в ньому потрібно вказати:
- Кому адресується звернення (наприклад: начальнику сільської військової адміністрації, Валерію ВИДИШУ)
- Від кого (прізвище, ім’я, по-батькові, індекс, повна поштова адреса заявника, № телефону).
- Вид звернення (заява(клопотання), скарга або пропозиція)
Далі йде загальний текст звернення, де чітко і ясно має бути викладена суть порушеного питання або проблеми, який, як правило, складається за наступною схемою:
- вступна частина, де зазначаються підстава звернення, обставини, які стали причиною для звернення;
- мотивувальна частина, де вказується обґрунтування або основні питання, порушені в зверненні;
- результативна частина, де слід вказати мету звернення і очікуваний результат розгляду звернення;
- далі потрібно навести перелік документів (або копій документів), якщо ви додаєте їх до листа;
- письмове звернення обов’язково підписується особою (особами), що звертається з проставлянням дати подання звернення.
- для розгляду електронного звернення електронний підпис не вимагається.